lørdag 10. januar 2015

Lyssetting i huset!

Hvordan lyssetter jeg? Dette spør NIB jentene om denne mnd i samarbeid med Saxi.
Når jeg tenker etter og går rundt i huset blir en plutselig mer oppmerksom på valgene man har tatt, hvilket lys man har bringt med seg inn i hver krok og krinkel.

Mulig jeg har litt dilla på house doctor, i allefall er to av "hoved lampene" i huset av det merket. Det er noe med materialet, designet og utseende jeg bare har falt for. 
På hver sin måte lyser de opp hverdagen både når sola skinner og på tunge regnværsdager. 




Hornet med lysslynge henger året rundt i stua. Det er sånn jeg liker det. Sammen med andre glasskrukker og lykter skaper det en fin harmoni uansett årstid.

Kjøkkenet har enkle nette lamper. NUD concrete er favoritten over benken ved vasken og i sofakroken får den herlige lyspærelampa fra bloomingville hedersplassen.


Er det ikke fantastisk! Lyset i det man tenner det i? Enten gjennom lamper, lykter, lyslynger, sola eller dagslyset i sin regjerende majestet. Vi går mot lysere tider, dagene blir lenger men akkurat nå er det her vi er, i vinterens tid. Vi lyssetter den som det passer vår stil og vårt indre best.

Se flere bidrag her i utfordringen hos NIB denne måned!

H<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar